Perchè hè impurtante per prevene l'umidità per a terra rara?

E terre rare sò largamente usate in l'elettronica di cunsumu, l'energia pulita, u trasportu avanzatu, l'assistenza sanitaria è altre industrii impurtanti.E terre rare sò a materia prima per l'assemblea di cumpunenti è chips.I cumpunenti utilizati di e terre rare anu da esse guardati in un ambiente seccu per l'utilizazione.L'umidità hè a causa principale di a qualità di u produttu in l'industria SMT.L'ambiente di pruduzzione è almacenamentu deve esse sottu à 40% per SMT.

I deumidificatori industriali ghjucanu un tole sempre più impurtante in l'industria SMT.U requisitu di cuntrollu di umidità è anti-ossidazione di chips è materiali metallici sò più altu.U primu passu per sceglie dehumidifier hè di vede u so materiale.

Deumidificatore Yunboshi: taglio laser, eccellente sigillabilità è acciaio à rotulu à freddo di 1,2 mm

2 Controller d'umidità / precisione di visualizazione

L'ambiente di umidità più bassa hè necessariu per u almacenamentu di deumidificatori industriali per prevene l'umidità è l'ossidazione.Tuttavia, ùn ci hè micca specificatu standard anti-oxidation.U esigenza di anti-oxidation bassu umidità difiere da i prudutti per esse almacenatu.L'umidità relativa di i prudutti cumuni nantu à u mercatu hè sottu à 10% RH (per l'anti-oxidazione ordinaria) o sottu 5% RH (per esigenza più altu).

A più alta precisione di visualizazione di u screnu ghjoca un rolu sempre più impurtante in i deumidificatori industriali à umidità più bassa.Se a precisione di a visualizazione hè -5% RH o ancu più altu, l'equipaggiu ùn ghjunghje micca u requisitu di 5% RH.In generale, a precisione per a maiò parte di l'asciugatrici industriali hè da -3% RH à -2% RH.

8-1

Electronics Co., Ltd.hè un deumidificatore industriale è domesticu di punta in Cina. Assorbe l'umidità da a memoria di forma.I so unità di siccatura sò fatti di materiali d'altu polimeru è PBT di sicurezza di u focu.U puntu di fusione hè 300 ℃, più altu ch'è PPS.

3 Sensore di umidità di l'asciugatrici

Sta tecnulugia core di YUNBOSHI hà guadagnatu una alta reputazione in u mercatu à prova di umidità.U sensoru digitale di umidità è temperatura di YUNBOSHI dehumidifier hè di SENSIRION, chì hè famosa per a so alta precisione da a Svizzera.Misura cù una precisione superba è senza deriva cù una precisione tipica di ± 2% RH

9-1

R&D da YUNBOSHI, i so chips diventanu u primu fornitore chì cuntrulla in modu intelligente l'umidità in ± 5% RH.

 

4 Funzione antistatica di Deumidificatore

E misure antistatici sò essenziali per e camere di asciugatura industriale.U metudu anti-staticu cumuni hè spray coating è grounding.Per un eternu effettu antistaticu, spruzzate polvere antistatica invece di pittura antistatica.

a superficia di l'armadiu di u deumidificatore YUNBOSHI hè eterna (funzione opzionale).u so controller hè anti-incendiu è senza sonu.Pò esse sempre travagliatu per 24 ore da a sostituzione di materiale quandu a mancanza di energia.
I deumidificatori sò largamente usati in l'industrii SMT.Ùn importa micca un picculu cumpunenti o un pruduttu finale, aiutanu à allargà a vita di i prudutti elettronichi.


Tempu di post: Jul-02-2019