Pentru a oferi soluții mai bune de control al umidității—YUNBOSHI TECHNOLOGY Revizuirea primului sezon

Sâmbăta trecută, prima întâlnire de revizuire a sezonului a avut loc în YUNBOSHI TECHNOLOGY.La întâlnire au participat personal de la Biroul Directorului General, Cercetare & Dezvoltare, Vânzări interne/ în străinătate, HR și Manufacturing.

Domnul Jin, președintele YUNBOSHI TECHNOLOGY a declarat obiectivele întâlnirii.În primul rând, și-a exprimat recunoștința pentru eforturile depuse și pentru veniturile bune din primul sezon.Apoi a creat planul pentru al doilea cerc și a oferit sugestii de îmbunătățire.Domnul Jin reafirmă, de asemenea, succesele angajatului și își întărește dorința de a-i sprijini.

Lucruri de la Departamentul Intern și de peste mări au oferit prezentarea despre povestea dintre YUNBOSHI și clienți.Ei au oferit opinii despre modul în care angajații ar putea îmbunătăți performanța în domeniile vizate, precum și în domeniile care au deja performanțe bune.

Oferind soluții de umiditate/temperatură pentru producătorii de semiconductori și cipuri de mai bine de zece ani, Tehnologia YUNBOSHI este lider în controlul umidității și temperaturii în China.Fiind în serviciul clienților săi de mai bine de 10 ani, dezumidificatoarele electronice YUNBOSHI primesc întotdeauna comenzi bune de la clienți din America, Asia, clienții europeni.Dulapurile de control al umidității/temperaturii și chimice sunt bine vândute pe piața chineză și la nivel mondial.Produsele sunt utilizate pe scară largă pentru uz casnic și industrial, de exemplu spital, chimie, laborator, semiconductor, LED/LCD și alte industrii și aplicații.

Ora postării: 30-mar-2020